I wanna be rich, and I want lots of money. I don't care about clever,I don't care about funny. I want lots of clothes and fuck loads of diamonds.

En kompis skickade ett brev jag hade skrivit till henne för väldigt längesen. Jag hade avslutat brevet: "jag hoppas du hittar din egen Hamid en dag".

Det vill jag fortfarande. Jag vill att hon ska uppleva den kärleken jag upplevde med Hamid, jag vill att hon ska känna sig så älskad som jag gjorde. Jag vill att en kille ska få henne att skratta såsom Hamid fick mig att skratta, att en kille ska få henne att känna sig som den vackraste kvinnan i världen.

I do care about funny. But I still wanna be rich. Sen vill jag ha en ny Hamid en dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0