And the walls keep tumbling down in the city that we love.

För tre år sen träffade jag en helt underbar människa i Australien. Närmare bestämt Byron bay. Vi hade en sjukt rolig helg, bara som vänner. Ja, kanske inte helt då, men jag fick ju hålla mina, och hans, händer i styr då det famns ett litet hinder, mitt ex.

Han hade ingen facebook, ingen mail. Så jag fick hans kompis facebook. Dean Smith. Från England. Hur många Dean Smith finns det i vår värld? Alldeles för många. Se till att lägga till honom, sa han. För han är vår enda länk.

Jag undrar ofta vad han gör, var han är, hur han mår. Jag säger alltid att det är en liten värld vi lever i. Tänk om jag skulle träffa honom igen en dag. Åh vad glad jag hade blivit. Rob. Så hette han. Och jag vet inget mer. Bara att han hette Rob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0