Don't be like the rest of them

Det här med känslor. Ibland är jag så fylld av känslor, vill skriva, prata och berätta. Men samtidigt vill jag inte säga något. Känner mig tom, vill inte berätta. Vill vara tyst. 

Det här med känslor, det här med att analysera, det här med att inte veta. Det här med att hoppas, att våga utsätta sig för det osäkra, att undra. Det får mig att fundera. Tänka på livet och på vad livet faktiskt har erbjudit hittills. 

Det här med att gilla spänningen men samtidigt vara så sjukt trött på tillfälligheter. Att vilja våga men inte riktigt ha modet. Det här med att ständigt, vareviga dag och varje sekund påminnas om det som har varit och längta tillbaka till tryggheten.  Att sakna så det gör ont. 

Det här med känslor. Ibland är jag så fylld av känslor, vill skriva, prata och berätta. Men samtidigt vill jag inte säga något. Känner mig tom, vill inte berätta. Vill vara tyst. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0