Living a life without traveling is like looking at a book without reading it.

Nu är vi på väg, 4 år senare, till vårt älskade Oz. Men först ett stopp på vägen. Med vår älskade Shiva. 

Denna gången ska vi även till Nya Zeeland. Landet där bungy jump uppfanns, dit alla reser för att hoppa fallskärm. Landet med fantastisk natur, där sagan om ringen filmerna är inspelade. 

Ja ni som känner mig vet mycket väl om att jag är höjdrädd. Och rädd för fart. Och inte så förtjust i natur. Inte heller har jag sett dessa berömda, övernaturliga filmer. Men ändå ska jag dit. För vad vet jag? Tänk om jag blir förälskad i landet?

Ser fram emot att spendera omkring 60 dagar med två av mina bästa vänner. Skapa nya minnen, träffa nya människor, utforska nya platser. Jag ser fram emot att se världen med Saska och Shivis❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0