I look into your eyes, and boy I see paradise.

Den här människan, han med gröna ögon. Han tar upp mycket av min tankeverksamhet. Vi är inte riktigt överens, mina känslor och jag.

Jag brukar säga att magkänslan aldrig sviker, magkänslan har och är alltid rätt. Det är en av få grejer jag är väldigt säker på här i livet. Och lika säkert vet jag att mina känslor och hans känslor är överens. Vi vågar nog inte inse, för innerst inne vet ingen av oss vad som är rätt eller fel. 

 Jag har känt mycket och många gånger. Alla sorters känslor. Kärlek. Ilska. Bitterhet. Nyfikenhet. Intresse. Förälskelse. Passion. 

Men det här. It's out of this world. Och han känner samma sak. Det vet jag alldeles säkert, att han känner likadant. Och att min magkänsla inte ljuger. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0