This kind of love just isn't right for us.

Det kommer sådana dagar och sådana nätter då jag utan anledning inte kan sluta tänka på de gröna ögonen. De där gröna ögonen som säger mig så mycket i deras tystnad. 

Vissa av hans ord, eller ja egentligen alla ord. Allt han har sagt går runt i mitt huvud en sådan dag eller en sådan natt. En natt som denna sitter jag i bilen utanför min lägenhet, alldeles för sent och skriver. Lyssnar på låten (african queen om det är framtida Maral som läser detta och undrarvilken låt det är). Och tänker på allt han någonsin har sagt till mig. Sitter och analyserar som jag har gjort de senaste åren men kommer aldrig fram till ett resultat. Till en slutsats. Jag börjar om igen. Och igen. 

Hans ord, det måste ju vara som hansäger. Det kan inte vara på något annat vis. Det måste vara så. 




Trackback
RSS 2.0