Men om du vill får du stanna kvar.

Livet, vilken spännande resa. 

Mitt liv på vår underbara, och ibland mycket orättvisa jord, har inte varit så långt. Men tillräckligt länge har jag levt, tillräckligt länge har jag funnits för att skapa en grund. För att erfara, för att se världen. Jag har gått på många okända gator, hållt 97-åriga händer som har varit med om mycket. Jag har pussat killar under stjärnorna, i olika städer, olika länder. 

Och jag inser för var dag hur intressant livet är. Människor som kommer och går. Bästa vänner som blir främlingar, främlingar som blir bästa vänner. Nya kontakter, nya erfarenheter, nya instinkter. Hur jag ser världen, men också hur världen ser mig. Vad världen gör för mig och vad jag ger i utbyte. 

Årskiftet 2009-2010 satt jag in en taxi i Dubai. 2011 var jag i Borås. 2012 och 2013 var jag i Göteborg. 2014 var jag i Stockholm. 2015 kommer jag vara i Sydney. Och jag har på känn att det kommer bli svårslaget. Åh var spännande livet är!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0